....

Hejsan hoppsan :)

Dagarna bara springer fram, och jag har inte ens semester ännu, två långa veckor kvar. Undrar hur det blir när jag väl är ledig sedan... Fast idag är min sista arbetsdag. Eller mja, hälften rätt. Har tagit ut komp två resterande veckor, och kommer bara vara ledsagare då. Sedan är jag ledig fyra veckor, ingen ledsagning heller.

Kommer ha lite fotograferingar bara, det droppar in bokningar hela tiden. De flesta vill ha i augusti, så den månaden kommer bli fullbokad. Men det är skoj. Skoj, skoj, skoj! Det är ju nu på somaren man får köra hårt, för hösten är inte lika populär och vintern är helt och hållet lågsäsong.

Den här sommaren kommer bli kul, och gå himla fort. En roligt sak inträffar på måndag. En annan om två veckor. Och en tredje (hoppashoppashoppas) till hösten. Allaihopa är lite nerpirrande, lite oroväckande men absolut helt och hållet självvalt. Framtiden ser ljus ut :). Spännande! (Sedan är jag lite av en olyckskorp och vill inte så gärna ropa hej innan jag ver säkert. Därför vill jag bara säga A än så länge)

Nu ska jag tycka synd om mig själv en stund, har fått en vaxpropp i örat. Buhuuuu, så jobbigt det är. Fick bort det västa med Revaxör, men det spelar ingen roll att jag hör "nästan bra", jag vill höra bra! Åhhhhhh.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Men gissa hur många jul/luciakort folk kommer att vilja ha på sina telningar! Du lär ha fullt i december gissar jag. :)) Ser fram emot att ses på onsdag och fota ungarna. Syrran har fått klippa Abbe (igen - han såg för j-vlig ut efter ett besök hos frisören. Precis som jim Carrey i Dum&Dummare). Så nu är barnen redo att bli förevigade! Kram.

2011-07-10 @ 21:22:39
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0