På botten.

Gudars vad dåligt jag mått i två dagar. Om ni inte orkar läsa neggoinlägg så klicka in er på annat. Men jag måste få gnälla av mig.

Elis kräktes hela natten tisdag-onsdag. Alvin kräktes natten onsdag-torsdag. Och jag och Björn natten torsdag-fredag, eller, mitt dåliga började tidigt fredag morgon. Björn repade sig snabbt under fredagsmorgonen, medan jag var skitdålig hela dagen. Fick t.o.m. sjukanmäla mig till jobbet, det händer inte ofta. Åhhh vilken dödsångest jag hade. Att stå och ta i och känna hur jag bara spyr luft, fy sjutton. Först idag har jag tordats äta något lite stadigare än kräm, och det gör mig illamående att äta. Men jag mår mer illa av att inte göra det.

Nu ska jag lägga mig på soffan och ta igen mig.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Hanna,



visste inte att du hittat min blogg, inte heller att du hade en. Kul!



Hur kom det sig att ni var överrens om att du skulle bestämma? :) Kan behöva lite smarta förslag till att övertala min kille att ge sig...

2011-01-30 @ 20:38:27
URL: http://hobbesfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0