Nu är jag på G.

Yes, nu börjar det hända lite saker med mitt företagande. Eller ja, jag har i alla fall fått tummen ur och ansökt hos Skatteverket om F-skattebevis. Och ansökt om namnskydd hos Bolagsverket (1) HannaMaria Foto. 2) HM Foto). Samt, bestält ett plusgirokonto hos banken. Och, mina vänner, knåpat ihop en hemsida. Än så länge har jag inte bestämt något domännamn, då jag vill ha samma namn som registrerats hos Bolagsverket och Skatteverket. Så hemsidan ligger på en gratisplattform, men ni kan få förhandskika på den. Skriva gärna i gästboken, det skulle vara så roligt om jag kunde få några kommentarer :-) Klicka här om ni vill se.

Reklammässigt tänker jag ligga lite lågt, men min kära svärmor har stort skyltfönster till sin affär, där kunde jag mer än gärna få ställa ut. Det verkar bra. Sedan finns det ju anslagstavlor lite överallt, och dessa är ju gratis att använda.

FÖ går vi på halvfart här hemma. Elis åt något olämpligt i går, han kräktes hela kvällen igår. Men nu är han piggelin och som vanligt. Tror bestämt vi ska ta på oss kläder och gå ut en stund, så det händer något. Visserligen har barnen varit nöjda med att vara inne och se på tv, spela spel och pyssla.

Dessutom fick jag papper från Katrineholms Tingsrätt och överförmyndaren idag, och nu kan jag även lägga till God Man som en del i vad jag gör. Och nej, det är inte till min mormor nu. Hennes räkningar och välmående fixar jag utan ersättning.

Tjingelin på er vänner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0