Bla, bla.

Jobbigt med rubriker.

Startade dagen med att ägna mig åt mitt kontaktmannaskap. När det var över, strax efter lunch, så gick jag och Cicci till gymmet. 35 minuters löpning blev det, och de sedvanliga maskinerna.

Sedan for jag ut till P&M där jag åt lite mat. Och så hem hit. Nu börjar jag bl trött, riktigt trött.

Har gått igenom min e-blankett till skatteverket, men jag är för segtänkt just nu för att det ska bli bra. Jag tycker det är knixigt att räkna på inkomster jag inte vet om jag har. Att bara höfta till känns inte heller rätt. Jäkla knepigt.

Nu ska jag tröstdricka lite. Bara juice, men ändå. En god sådan.

Ha det bra käna vänner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0