Pizza.

Ikväll äter vi pizza, jag firar för att schemaplaneringen äntligen är klar. Gudars så skönt. Madde och jag satt hela dagen igår, och jag gjorde det sista idag. I raketfart. Hämtade barnen alldeles för sent, men det var så liite kvar som behövdes. Och när man kontrollräknar ser man att man alltid missat någon tur, som ger för mycket tid. Eller tvärt om. Nu är det bara att hålla tummarna för att mina arbetskamrater tycker att det blev bra. Det är inte lätt att tillgodose alla önskemål, önskar man en sak kanske man får hålla igen på en annan. Men jag tror det blev bra, jag är positiv. Dessutom vet jag att inte många frivilligt skulle ge sig på en sådan sak, frivilligt.

Väntar i skrivande stund på att Björn ska komma hem med pizza. Jag hade inte en tanke på att ens orka laga någon mat, jag har varit helt uppslukad av det här i två dagar nu.

Nu, pizzaleverans :-)


Kommentarer
Postat av: Kristin - Photography

Lite avis blir man allt :)

2011-02-10 @ 22:31:07
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0