8 december.

Klockan är halv sex, jag har varit vaken en timme, hämtat Alvedon och Ipren, duschat. Igår kväll orkade jag inte tvätta bort smink, eller borsta tänderna. Somnade nio med Elis.

Jag kan inte påstå att jag mår bättre idag. Fattar inte hur jag ska orka jobba senare. De gångerna jag är förkyld är jag nästäppt och hostig. Men nu har jag ont i varenda muskel, huvudet dunkar, jag mår hemskt illa och halsen skriker. Och jag kan inte ta mig för att göra något. Jag orkar inte resa mig.

Jag har så mycket jag ska göra så jag kan inte stanna hemma. Idag ska vi ha möte och tacka av en arbetskamrat, då måste jag ju gå. Sedan ett pluttigt arbetspass på 2.5 timme på kvällen. Bvc med Elis i morgon kl 8, samt fotografering senare på förmiddagen (om de nu vill ha mig där, förkylning och barn ni vet), sedan har jag möte med arbetsterapeut och det måste jag gå på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0