30 december 2011.

Hej vänner!

Jag har varit uppe i två timmar nu. Sitter och tittar på soluppgången över Salsta. Himla fint. Sitter med e-butiken på hemsidan (husetmittibyn.se). Vilket jobb. Just när jag kommit underfull med hur jag ska göra så ändras allt, i och för sig till det bättre då de har lagt in en egen mall för webshop. Men jag får göra om mycket som jag redan hade hunnit med, samt lära om. Hoppas det kan bli klart till början av januari.

Det tar sådan tid, och det är bilduppladdningen som är jobbig. Den tar ca 15-30 sekunder, och jag hinner inte göra något den tiden, bara vänta... Vilket inte är min starkaste sida. Det ska bli skönt när det är klart, faktiskt.

Jag skrev nyss på min bildblogg att jag överväger att byta blogg. Jag vill kunna skriva om allt, och inte bara foto. Den här bloggen är tråkig på så vis att det aldrig är bilder, aldrig ytliga småsaker som jag också vill skriva om. Men jag har ju redan tidigare skrivit om att jag mestadels skriver för min egen skull, och här behöver jag inte sådant. Jag vill dela ytligheter, men inte här. Och jag vill sjutton inte ha en tredje (fjärde) blogg. Utan ersätta bildbloggen med en allmän, en Hannablogg. När den heter just hannasFOTON är det så förknippat med just fotografi, och det vill jag inte, jag kan blogga om fotografi på hemsidebloggen. Samtidigt vill jag inte öppna upp den här bloggen mer, jag vet (på ett ungefär) vilka som läser här, och så vill jag ha det.

Jag har skapat en till blogg, och jobbar nu på att få innehållet från hannasfoton överflyttat dit. Tjoar till när det är klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0