20 december 2011.

Usch, alldeles för tidigt det här. Kom på att jag glömt beställa en fotobok som Björn ska ge bort i julklapp. Sista dagen att beställa är idag, innan kl. 08 för att få den innan julafon. Detta låg jag och ältade i tre timmar i natt. Istället för att gå upp och beställa den jäkeln direkt. Men nu är det klart, och jag är i tid. En minut till godo dessutom. Hinner dock inte läsa tidningen framför brasan som jag brukar, men det gör inte så mycket när jag nu fick det här klart.

Idag jobbar jag sista passet den här veckan. Ja, jag går in på timmar på fredag bara. Men annars är jag ledig on-tors, har föräldraledigt fre-sön. Och ledig dag på måndag. Underbart!

Dags att väcka knattarna. Björn ska köra mig till jobbet, och barnen till dagis. Han behövde bilen, men jag kan ju tigga skutsa på morgonen i alla fall. Ska bli spännande och se om vi kommer i tid nu när han ska med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0