2 december 2011.

God morgon!

Alvin har sovit urdåligt de sista mornarna, han vaknar halv sex och kommer in till oss, sedan ligger han och vänder och vrider på sig tills jag inte står ut längre. Idag höll jag ut till sju, sedan fick han gå upp. Elis vaknade samtidigt, och nu sitter de och ser på Djurgården på TV. Gick ut med Sonya, tog ut tidningen och hämtade in ved. Satte på kaffe, tände i spisen och hann precis knäppa på datorn när Esther vaknade och kom på att hon var inlåst i sovrummet tillsammans med Björn. Dödsskriiiiiiiik senare fick hon också komma ut.

Så, nu har lugnet hägrat sig här hemma. Hundarna har fått frukost och jag själv redigerar bilder från gårdagskvällen. Vad fin bakgrunden var. Ni ska få se sedan. Det var dock en pärs att få det att funka, med så mycket barn, sladdar och hundar överallt. Fast det är en del av charmen. Dock kan jag ju skriva under på att det inte blir allt för ofta som jag sätter upp hemmastudion. Lite för omständigt.

Idag påbörjas min jobbhelg. Inte allt för skoj, men det går ändå ganska bra. SKönast är söndag kväll när jag liver in hemma. Ljuvliga känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0