18 december 2011.

När jag vaknade i morse var jag så glad över att jag slutat hosta nätterna igenom. Fem minuter senare började jag hosta, ordentligt. Låg kvar i sängen en timme, men vid sju insåg jag att det var bättre att gå upp så inte alla andra skulle vakna av allt äckelhostande.

Jag hann precis in i badrummet när jag hörde Elis röst: -"Bäst att jag tar på mig och går och ser vad mamma gör". En timmes hostande stör honom inte, men försvinner jag från sängen märker han det efter trettio sekunder.

Jag hade tänkt att slutföra en del jobb, men jag vet hur det blir med det om Elis är vaken. Dessutom lovade jag honom att spela Mario Kart så fort han vaknade. Fast han kanske har glömt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0