11 december 2011.

Man ska inte skriva att man mår bra.

Igår vaknade jag och mådde pyton. Envis som jag är åkte jag till Eskilstuna för att julhandla med mamma. Ca 40 min stod jag ut, sedan höll jag på att svimma. Bara att åka hem igen. Sov två timmar hos M&P, åkte hem och fortsatte sova.

Har levt på blåbärssoppa, Alvedon brus och Ipren. Har sådan makalös huvudvärk, och det är den jag kräks av. Jag äter så mycket smärtstillande jag törs, men huvudvärken går inte bort. Jag blir tokig.

Dessutom har jag lock för båda öronen, mår illa, hostar och halsen värker. Jobbar kväll i morgon, men har sjukanmält mig. Har bett Björn stanna hemma i morgon, och ha barnen åt mig. Hoppas jag mår bättre då. Det är ju lucia på dagis, går inte att missa för allt i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0