10 december 2011.

Zzzzz. Mörkrädd (och förkyld = snarkande) Elis som vill sova hos oss, är ingen bra kombo med irriterad Björn som inte kan somna. Så jag ligger hos Elis. Trångt, och högt. Grinchen satte griller i huvudet på honom.

Var på BVC idag. Elis kunde allt en femåring ska kunna. Han var lång och lite smal för sin ålder, men inget ovanligt. Hade växt hemskt mycket sedan sista besöket, och ja, det kan även jag skriva under på. En liten fika på cafét hann vi med också, innan lämning på dagis.

Hoppas på snö nu i helgen. För att byta ämne. Åh vad jag vill ha snö! Åh vad mycket snöiga, gnistrande kort jag vill ta. Knarrande snö under fötterna, åhhhh!

Och, idag är första gången sedan i måndags som jag känt mig pigg. Har hemskt ont i halsen, men jag svettas inte och orkar vara uppe. Skönt!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0