1 december 2011.

Men hallå!

Idag jobbar jag hemifrån, igen. Har kommit en bra bit med bilder, annonser och sådant jag ligger efter med. Tog rast en stund, och dammsög, moppade och bäddade rent i sängarna.

Och vad kom på posten idag!? Min BAKGRUND! Åhh jag vill bara slita upp paketet. Men jag ska hålla mig till ikväll. När det är undanplockat efter maten ska jag sätta upp den. Cicci med barn kommer, kanske kan vi få till några fina kort på våra fina barn. Om vi orkar.

Jag har dessutom beställt en fotobok till. Den som pappa fick i farsdagspresent blev inte så bra, mest beroende på min dator. Det finns oändliga möjligheter att påverka slutresultatet hos Fotoklok, men programmet var för tungjobbat för min dator, så jag valde en förinställd design. Den blev fin ändå, men jag ville gärna ändra på lite som jag inte kunde då datorn gång på gång hängde sig. Men den här gången använde jag deras online-tjänst. Och mamma-mia, vilken grej! Sjutton så snyggt det blev! Så lätt att beskära bilder, att göra egna collage och att anpassa bakgrunder. Jag är helt lyrisk! Ett jättebra julklappstips till er, är att beställa en bok därifrån. Och nej, jag är inte sponsrad, haha. Jag bara tycker att det är en fantastiskt bra tjänst. Och sådant ska uppmuntras!

Kika in på min fotoblogg, där står det mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0