....

Idag har vi en hemmadag.

Riktigt, riktigt skönt och välbehövligt.

Att gå hemma och pyssla och plocka, tvätta och bara göra det man känner för. Barnen tröttnar på att vara hemma alltid framåt lunch, sedan när de ätit blir det lugnare. Alltid samma sak. Då hittar de sina egna saker att pyssla med, Alvin sitter i källaren och meckar med rör och Elis badar sina leksaker.

Själv har redigerat bilder från gårdagens gravidfotografering. Det blev härliga foton. Kul att det med så enkla medel går att få så pass fina bilder.

Idag har jag dessutom fått två bokningar till. Kul sådant är! Min almanacka blir fulltecknad av fotograferingar, jag bara längtar till hösten! Den här veckan är min sista semestervecka, och jag har tre fotograferingsrelaterade jobb. I morgon bröllopskonsultation, torsdag hästfotografering och lördag bröllopsfotografering.

Nu ska jag göra lite uppdateringar på hemsidan.

Höres vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0