....

Hej igen :)

Här hemma har vi semestermys för fullt. Barnen är dödligt förälskade i Esther, de pussar och kramar och ska ligga och mysa. Esther är valpig nu, bits och tuggar. Elis grät en skvätt, för hon tuggade sönder ett öga på hans älskade Bebis. Mig bet hon i näsan i morse, men jag bet tillbaka. Dock inte med flit, jag skulle fräsa åt henne och i samma stund körde hon fram nosen för att busbita, och då blev hon själv biten i nosen. Hemskt ledsen och slok-örad blev hon, men det var ju bra, för sedan nafsade hon inte mig mer.

Igår var jag och Davdi till Eskilstuna. Jättetrevligt att umgås med brorsan, är så glad över att vi har den kontakten. Handlade lite kläder, åt på Chop-chop (mja, sådär), och bara strosade.

Idag jobbar Björn på Duomec (jobbet han börjar på senare i höst). Jag och alla vildar här hemma har inga planer alls, vilket är så skönt. De ser film, tecknar och jag ska pyssla med bilder. Egentligen har jag inga jobb att göra, därför har jag tagit det lungt med att greja vid datorn, tappade lite sug efter den hektiska veckan innan min semester. Men suget börjar komma tillbaka, och jag har lite bilder att jobba med.

Vi hörs vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0