Plocka, tvätta, sova.

Usch, jag ids verkligen inte någonting efter jobbet. Handlade när jag slutade vid 20, sedan hem och det sedvanliga diskplocket som resten av familjen inte hunnit. Och så framplockning av kläder till i morgon, i ordningställande av skor/stövlar/leksaker.

Tidigare idag jobbade jag som vanligt till tolv. Sedan drog jag och Cicci till simhallen, gjorde några längder och njöt i bubbelpoolen. Väl hemma bytte jag om till träningskläder och gick en entimmespromenad innan jag gick tillbaka till jobbet. Så jag har gjort mitt på motionsfronten idag. Morgondagen bjuder på samma delade tur, och jag kan inte bestämma vad jag ska göra mellan passen. I och för sig har jag en tvättsuga som behöver lite omsorg, men så tråkigt och så sysslolös lär jag aldrig bli.

Nu ska jag gå upp och lägga mig. Socialt liv finns inte längre tror jag. Eller ja, socialt liv tillsammans med Björn finns inte. Det är för mycket husrenovering/verkstäder/sommarstugeplaner/trappbyggen/kläder/whatever i vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0