Dagens.

Dagens motion bestod av en entimmespromenix med Storytel i hörlurarna, mellan mina arbetspass. Samt en 45-minuters rask promenad med Maria när jag slutade.

Dagens kost bestod av sedvanlig frulle (filmjölk och en weetabix), mellanmål (två stycken finn-crisp med smör + kaffe), lunch (en pannbiff, gräddsås och mängder av grönsaker), mellanmål (en handfull torkade osötade plommon och aprikoser + kaffe) (där är det även läge att fråga Maria om varför promenaden gick så snabbt. Det var lång mellan toaletterna. Haha!), fika (kaffe + två finn-crisp) och till sist middag (samma som lunchen), och en nektarin väl hemma igen vid 21-tiden.

Dagens miss: *blankt*

Dagens lärdom: Torkade plommon i måttliga mängder. Måttligt = mindre än åtta stycken. Annars kan jag sluta med promenaderna, för jag förbränner lika mycket genom att akut kuta på toaletten flera gånger i timmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0