Julmarknad.

Idag är det Julmarknad i Julita. Jag längtar så, älskar hantverksmarknader, och julmarknader. Och detta är liksom lite av båda. Det enda jag vet att jag ska köpa är glögg. Men det brukar bli korv, och fudge, och marsipan, och småtomtar. Lite av allt!

Funderar även på att låta kameran följa med. Men, det är tungt att släpa på. Och jag tenderar alltid till att koncentrera mig mer på fotograferandet än själva marknaden. Och jag är ju inte där för att fota.

I går kom mitt batterigrepp hem, så nu kommer jag kunna nyttja hela kapaciteten hos kameran. Men min laddadre till lilla batterier fungerade inte, jag var sjutton ledsen hela eftermiddagen för det. Men Björn öppnade den och lödde ihop brotten som visst var på kretskortet. Och sedan fungerade det. Tur jag har honom ♥

Nu är det frukosttime här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0