Sovmorgon.

Detta är tredje dagen den här veckan som jag inte behöver gå upp tidigt, känns riktigt lyxigt. I tisdags hade jag bara kvällstur, igår var jag ledig och idag har jag bara möte mitt på dagen. Barnen ska till dagis bara en liten stund, äta lunch där, vila och sedan hämtar jag dom igen.

Men mellan lämningen och mötet har jag en stund över, och då ska jag lämna upp lite ren tvätt till mormor och hjälpa henne föra över pengar från en fond. Nu på morgonen har jag sytt upp en fåll i ett par byxor åt henne, samt skickat in en farsdagshälsning till E-kuriren. Men nu är det dags för att plocka fram kläder åt barnen, stuva undan frukosten och plocka reda på lite post, hänga tvätt och sminka mig. Oj, nu blev det alldeles för mycket.

Nähej, dags att sätta lite fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0