Så många gånger,

som jag skriver ett par rader, tänker "äsch, jag orkar inte fortsätta", och så tar jag bort allt. Hade jag sparat alla de raderna hade det kanske blivit ett långt inlägg till slut.

Fast det här blir inte långt det heller. Var magsjuk i helgen, åt något olämpligt och var utslagen helaste söndagen. Min jobbarsöndag. Kändes himla bra att åka in till kontoret mellan kräkattackerna kvart i sex på morgonen och hämta telefonnummer till chefen. Uscha. Men vad gör man. Och jag hade inte behövt ha sådan ångest över om det var rätt att sjukanmäla mig eller inte, för jag var inte uppe många minuter under dagen. Mådde så jäklarns illa och hade kramp i magen.

Nu ska jag ta en varm dusch, och sedan hoppa i säng. Eller ja, kvällsrastning av vovven och intag av två hinkar ved står på schemat. Samt framläggande av motorvämarkabel, och kläder åt mig och barnen. Så blir allt så mycket lättare kvart över fem i morgon när vi startar tisdagen.

Natti på er känna vänner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0