Vem hemma?

När jag slutade första passet idag klockan tolv for jag bara hem och hämtade kameran. Sedan åkte jag och en arbetskamrat ut och tog en vårfotografering av hennes barn. Det gick jättebra, och jag blev bjuden på smarrigt fika.

Väl hemma dryga två timmar senare började jag gå igenom bilder. Men huvudet snurrade efter första urvalet, minskade ner 300 bilder till drygt åttio, men längre kom jag inte. Är snuvig och har ont i halsen, så jag la mig på kökssoffan och sov i nästan två timmar. Vaknar av att telefonen ringer och Björn pratar med någon, och jag blir skitstressad då jag tror att han kommit hem med barnen. Men när jag går upp ligger han i sängen. Då visar det sig att han varit hemma från jobbet hela den tiden jag ocks varit hemma. Fast han är sjukanmäld. Hade ingen aning om att jag hade sällskap hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0