Orkan? Bombnedslag?

Har ägnat morgonen åt att röja här hemma. Jag har jobbat mycket i veckan, och Björn har varit hemma med barnen på kvällarna. Han prioriterar andra saker än att plocka här hemma. Så det roliga aptråkiga var sparat åt mig. Ett berg av ren tvätt att vika in, leksaker, trasig blomkruka att plocka ihop, två maskiner disk har jag kört, en maskin tvätt och nu ska jag börja med frukosten. Barnen har varit otroligt snälla nu på morgonen, därför har jag hunnit pyssla och plocka.

Nu ska jag vika in massa overaller och ytterkläder åt Marias Emil. Håller på och gör rent lite skor och stövlar också, om Maria vill ha till honom. Blir så mycket över här, och ibland hinns sakerna inte ens användas innan de är urvuxna. Och jag är för bekväm för att sälja på Tradera. Det är så omständigt.

Nehej, dags att sätta skorna i torken och sedan göra frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0