Mozzan tonight.

Det ska bli kul. Skit också att jag jobbar i morgon bitti, ja helga helgen. Det känns sådär. Men att gå ut och äta med kollegorna ska faktiskt bli jättekul.

För övrigt så är det snorigt här hemma. Mest jag som snorar. Barnen och Björn är pigga, men jag mår ganska kasst. Fortfarande. Alvin har tagit snoozmorgon, han vaknade kvart i sex i morse. Ville kissa, och kom in till oss med nalle, lamm och den här skivan till sängen som förhindrar att han ramlar ner från sin säng. Han kunde inte riktigt förklara vad han skulle ha den till, men det var väldigt viktigt att den fick följa med in till sovrummet. Knäppa barn.

Sedan kurade han ner sig under täcket hos mig och ville ligga näääära, som han säger. Och så låg han och mumlade om hur mysigt det var. Han är lika go som en liten kattuge, min Alvin. Sedan dröjde det en timme kanske, så kom Elis in. Han låg och klappade mig i ansiktet och pussade på Björn. Och så meddelande han att han skulle säga till Alvin att de kunde titta på Kalle Anka när Alvin vaknade. Men Alvin bara sover, och sover. Så Elis har nu avverkat Lillefot och Byggare Bob här i knät hos mig. Vi har druckit kaffe och varm choklad och läst tidningen i väntan på Alvin sömntuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0