Ett bekymmer ur vägen.

Nu har jag deklarerat. Alltid något. Barnen är rastlösa och vill ut, ut, ut. Helst åka traktor. Elis fick en egen traktor i födelsedagspresent. Björn har gjort den av ett gräsklipparunderrede. Växlar, gas och back finns det. Ganska roligt om man är fyra år och älskar traktorer. Att obegränsat få åka tills bensinen tar slut.

I övrigt fick han mycket fina saker. En snickarbänk bland annat, med massa riktiga verktyg. Gladast blev nog Björn som hyser en vag förhoppning om att få ha sina egna verktyg och spikar ifred.

Smårgåstårta från Tina´s och tårna från Violen. Fast tårtorna var ett bottennapp, i alla fall gräddtårtan som innehöll en stor botten av papper. Uäck.

Nu ska jag dra upp Björn och se om han kan göra oss sällskap vid frukosten. Sedan ska vi nog åka ut en stund till barnens morfar och fota och fika lite.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hanna det är därför man bakar egen tårta....köper aldrig färdiga tårtor....eller jo jag köper bottnar men resten gör jag själv....

2010-05-02 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0