Regn :-(

Åhh, vad humöret kan sjunka av lite regn.

Har två maskiner tvätt ute som jag hängde igår kväll. Var ute och kände på det vid sju i morse och konstaterade att det skulle torka klart under morgonen. Det såg ut at bli fint väder. Men nu regnar det. Suuuuck. Dessutom står mitt bord ute, även där funderade jag på om jag skulle bära in det eller om det skulle få stå kvar. Tyvärr lät jag det stå ute, och nu är det blött.

David och Louise skulle komma förbi och jälpa mig måla soffan. Det ser inte ut att bli något målarväder. Dessutom skulle vi grilla ikväll, hoppas det har blivit bättre väder tills dess. Man blir så bortskämd av sol och planerar så mycket.

Nu ska jag ner och bära in bordet och sedan dammsuga. Sedan ska papps med till Katrineholm och köpa färg.

Tjing :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0