Inte sämst.

Jag fick inte mår sämst, för när jag knackade på till sovrummet och bad Björn ta barnen så hade han också migrän. Men han får det för att han sover så länge på morgonen (därför är det inte lika synd om honom, hehe). Jag struntade i att lägga mig, duschade och tog sedan en entimmes prommenix med Sonya. Även om huvudet kändes lika tungt som innan så var det skönt att gå en stund. Laddade ner Spotify till mobilen så numer har jag promenadsällskap.

Nu ska jag fortsätta med tvätt, städ och plock här hemma. Jag tror barnen somnade vid tv´n, det gör mig inget även om det är sent. De kan vila en halvtimme innan jag börjar med maten. Björn är hos sina föräldrar i sommarstugan, och jag anar att han blir sen därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0