På G.

Jag hinner egentligen inte skriva nu. Är på väg till jobbet, ska åka trashig pickup för Björn ska eventuellt åka finSaab och köpa fönster. Så jag får åka bulleribångbilen till jobbet. Åhh jag såg just att jag måste flytta om alla bilar ute på tomten, för vilken bil står längst in? Jooo, vår vackra pickup.

Najs. Jobbar delat idag, och ska ut till mamma och pappa en stund mellan passen. Jag är värd fyra timmar av lugn och ro, inte sant? Fast jag känner mig som en vikare som inte åker hem mellan passen. Men jag ska dra med mamma ut på en promenix (hör du det mammsen!) och sedan läsa någon bra tidning. Då får jag förresten köpa med mig en egen, för alla tidningar som finns där hemma är Allers och Svens DAM-tidning.

Å hevetee nu måste jag börja flytta bilar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0