Gaaaaalen.

Det känns som om någon nära vän är sjuk när inte min dator inte fungerar. Det är mitt kvällsnöje, att läsa bloggar och pyssla med bilder.

Suck.

Idag har jag varit ledig, for till K-holm och hade en dag med Elis. Handlade på ÖoB´s, storhandlade på Willys och åkte upp på stan och Elick fick lunch på donken och sedan gick vi till en leksaksaffär där Elis fick kolla och drömma.

Väl hemma lagade vi köttbullar, potatis och sås. Elis fick något tokryck och åt typ 25 stycken. Visserligen gjorde jag ganska små, men ändå. Och så har vi hunnit städa ovanvåningen, duschat barn och bäddat rent i sängarna.

Nu ska jag lägga barnen så jag får lite egentid efter de somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0