Buffémiddag.

Vi orkade inte göra mat idag, så vi skulle äta rester och lite sill. Det slutade med att vi nästan inte åt någon sill alls. Det fanns så himla mycket mat kvar sedan två dagar tillbaka. Köttbullar, potatisgratäng, korv, grillade revben, grillad kyckling, räksallad, potatissallad. Och så kokade jag potatis och tog fram en mängd olika sillsorter. Gud vad mätt jag är! Nu är det bara pyttelite kvar, och jag överväger att ge det till Sonya när inte Björn ser. (Han tycker det är att kasta pärlor åt svinen när jag ger korv till Sonya).

Nu ska jag ta en åktur med bilen, och hyra mooooovi och köpa goooodis. Jag har inte tittat på tv en enda gång under min semester. Fattar ni att det är någon form av rekord. Jo, visst har jag suttit vid tv´n och sett film med barnen. Men jag har inte kollat på något för egen del. Så ikväll har jag Bacardi på kylning och *fan nu kom finngubben. Åhhh den här jävla grannen, jag blir galen på honom, måste kila...*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0