Tandläkaren.

Ja, det var inte så farligt som jag trodde. En flisa på en tand hade gått av, vilket gjorde att matrester kunde fastna mellan tänderna. Av tandfickan såg hon inte ett spår. Jag tycker det syns tydligt, men äsch. Tandläkare bör väl veta bäst, eller?

Jag tog ju semester idag, för tandläkarbesöket. Så, nu har jag absolut ingenting att göra. Och det känns så förbaskat skönt! Men att inte ha något att göra är inte samma sak som tristess. Jag har så många möjligheter just nu. Bara det får snöa lite till så ska jag och pojkarna ge oss ut och skotta uppfarten. Det gillar både dom och jag. Sedan håller jag på med det vardagliga pysslet. Disk, tvätt, renbäddning av sängar, etc. Och så lite mellanlandningar här, vid datorn. Nu ska jag svepa ett varv med dammsugaren här nere, och sedan tärna och lägga kyckling i saltvattenmarinad. Ikväll står det kycklingnuggets på meny, och det är bland det absolut godaste som man kan äta.

BTW inget svar från uppfödaren ännu. Undrar om jag får något svar över huvud taget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0