Nervigt.

Usch, ska snart till tandläkaren. Jag har ju själv bokat tid, eftersom jag tycker att jag har fått en tandficka som är jobbig. Det fastnar ständigt matrester där i, och jag får ha flossers med mig om jag ska äta något, vilket gör att hela handväskan är full av tandtrådspinnar i vartenda fack. Värsta scenariot är att de ska säga att tanden måste tas bort, huvvva, det klarar jag inte. Då får hellre tanden bli svart och eländig. Någon utdragning går jag inte med på.

Basta.

Nu ska jag hetsborsta tänderna och försöka intala mig att det här nog går bra.

Om man intalar sig det värsta kan det ju bara bli bättre, eller hur?

Å andra sidan, tar man ut lyckan i förskott har man i alla fall fått vara glad en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0