Läggning.

Jag har nog aldrig sett Alvin äta så mycket som ikväll. Kycklingnuggets som han doppade i "banan och äppelsås" (currysås) och han åt säkert femton bitar. Elis åt nästan lika mycket. Och så glass med chokladsås till efterrätt.

Just nu duschar barnen, jag har vikt en tunna tvätt, samt plockat med kläder i allmänhet. Det tar aldrig slut.

Egentligen skulle jag vilja duscha med barnen, och ta på pyamas själv. Känner mig så mosig. Men vi har en fd granne som kom och lånade vår bil, och så lämnade han sin bil och bilnycklar som han brukar (vi byter bil ibland då han behöver köra saker med flakbilen). Och så satt hela hans nyckelknippa kvar i bilen, vilket gör att Björn misstänker att grannen kommer komma tillbaka snart och hämta sina nycklar. Och Björn, nej han är inte hemma. Han tog traktorn till sin pappa. Istället för att åka bil kan man ju ta traktor.

Nu ska jag torka barn och borsta många rader med tänder, sedan ska se få se film en stund innan de bäddas ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0