Helg!

Så makalöst underbart att det äntligen är helg.

Just nu sitter jag färdigombytt och väntar på att barnens morfar ska komma, han ska sitta barnvakt medan jag & Björn går på bio.

Jag har äntligen lyckats ladda hem en testversion av Photoshop CS4. Det blev en extended version, vilket egentligen inte var det jag ville ha, jag ville bara ha vanliga CS4. Exstended innehåller verktyg för massa 3D-redigering och rörlig grafik, vilket jag inte håller på med. Testet varar en månad, får se om jag hinner använda det så pass mycket att jag kan komma på om det ska köpas. Det är en gigantisk kostnad, extended version kostar i runda slängar 17 lakarn. Huvva.

Nehej ni vänner, dags att puda näsan och jaga ut barnen ur duschen.

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0