Datastrul.

Den stationära datorn driver mig till vansinne. Photoshop har brakat ihop och jag litar inte ett dugg på att datorn inte gör detsamma, så jag har säkerhetskopierat lite av de bilderna som finns i datorn. Sedan önskade jag mig 11 500:- av Björn. Han föll inte av mina hundögon och fladdrande ögonfransar, så det verkar som om jag blir utan Photoshop CS4. Fast jag ska ladda hem en testversion och se hur kär jag blir.

Ja, datorhaveriet, eller snarare programhaveriet, orsakar förseningar i mina bildprojekt. Kanske kan få lite plugg gjort då.

Just nu sitter jag med en stor kopp afrikanskt te här. En gigantisk dos av själdiciplin hindrade mig från att hämta upp en B&J Cookie dough. Jag gick till jobbet i supersnöoväder, så det är lite synd om mig och då sitter glass finfint. Men det sitter även finfint runt midjan och det behöver inte jag.

Nu, åter till Tradera och fejjan innan jag ska sooova och snooza boysen i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0