Knäppa barn.

Mina barn är liksom knäppa. Elis som är grymt mörkrädd har bäddat in sig i en garderob här i datarummet, tillsammans med en burk spik, en ficklampa och lite filtar. Alvin har bäddat i hundkorgen med nalle och filt. Och Sonya, hon ligger förmodligen och snoozar i vår säng.

Jag har inte fått ett jota gjort idag, fast å andra var det ju precis det jag ville. Att få en slappardag. Och så hade jag kalasbra sällskap dessutom, Cicci kom förbi ett par timmar och drack kaffe och så fick barnen leka. Tänk så skönt man kan ha det när det är kravlöst. Men jag ska säga att jag har SKITSVÅRT att släppa alla måsten. Jag får grym ångest av att gå hemma en hel dag och inte göra något konkret. Plocka kläder och greja med disk är ju liksom vardagsmat, är man hemma en hel dag borde man GÖRA något. Och idag har jag inte gjort det. Jag funderar på att dammsuga här nere i alla fall. Så jag kan känna att det är klart i alla fall. Och så klart, lite nya bilder finns ju på bildbloggen. Kolla den :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0