Hallå :-)

Idag är jag fågelfri. Jag är helt ledig, och det känns så underbart. Inte kan jag sitta här och fördriva all min väderfulla tid. Jag ska ner i köket och måla. Kanske sy lite, dammsuga och moppa och så baka lite muffins. Har just konsumerat en frukost som bestod av två supergoda hemskt torra fullkornsmackor. Det tog mig 45 minuter att tugga mig genom de där fröklumparna. Sista tuggorna fick Sonya, hon stod bredvid mig och dreglade en stor pöl. Men fullkorn och hundmagar är inte en sådär jättebra kombination, det vet jag av erfarenhet. Hon bajsar vågrätt av sådana intag. Får nog se till att ta ut henne en extra gång nu.

Sedan är det allt vanligt göra också. Renbäddning i sängarna, lite tvätt och vanligt pyssel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0