Åhh...

Jag är så TRÖTT! Skulle kunna somna pang, bom. Här och nu. Elis sover vid tv:n, och ville att jag skulle göra honom sällskap, men det går inte att lämna Alvin i tre sekunder själv. Eller utan uppsikt skulle jag vilja säga.

Zzzzz....


Jag lyckades köpa mig lite tid. Precis när jag skrivit ovanstående ville Elis se film, så jag satte i en film åt pojkarna, gav dem varsin chokladpudding och sedan kunde jag ta en powernap vid tv:n. Nu är jag som ny, och detta tack vare en sömnstund på tio minuter :-)

Nu ska jag sätta på kaffe och äta ett äpple. Sedare blir det lite gröt innan jag går tillbaka till jobbet.

Jag lyckades visst också sova bort det mesta av min huvudvärk, som jag haft sedan strax innan lunch. Och idag var jag ändå noga med att äta ett äpple till mellanmål, och sedan hade jag matlåda med mig till lunchen. Tror huvudvärken beror på att jag är förkyld, eller det är nog näsdropparna som gör att huvudet känns spänt. Jag brukar tappa smaksinnet av näsdroppar, vilket jag gjorde igår när vi åt lax, som är det godaste som finns. Samma sak även idag till lunchen, men då skippade jag näsdropparna. Nog kände jag vad det smakade, men jag kunde inte andas istället. Tummen ner för förkylningar.

Nu, kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0