Kväller.

Eller mja, inte riktigt. Men snart. Och då ska jag ta en långprommis tänkte jag, ska bli skönt. Nu ska jag panera fisk (rödspätta) och koka potatis och så ska vi äta snart.

Jag saknar att ha promenadsällskap, Cicci det var så bra när du bodde här i Flen och vi kunde gå tillsammans. Åhh suck. Det är lättare att komma iväg om man är två. Matmässigt har jag skött mig sådär idag, fil och blåbär till frulle, kaffe på donken med barnen (och två skedar glass av Alvin) och sedan ett par djungelvrål då. Men jag missade lunchen, blev för lång tid på Coop Bygg med lasyren.

Men nu ska jag börja med firren. Supergott med fisk!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: cicci

förlåt hanna!!! du får flytta till mellösa...:)))))

2010-08-05 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0