Here we go again.

Nu börjar jag igen. Eftersom bloggen läses av typ 14 personer och adressen inte ligger ute någonstans så känner jag mig inte så tvingad att vara blyg. Ni känner ju mig, alla här. Eller hur. Ni som ser mig dagligen vet att jag rasat iväg i vikt igen. De där jäkla kilona, de liksom smyger sig på. Och jag stoppar huvudet i sanden (eller i chipsskålen, haha).

Men nu ska det bli andra bullar. Ehh, förlåt, jag menar äpplen. Såklart.

Som lägst var jag nere på 63kg. Det var en stor uppoffring för mig, för jag tränade så mycket jag hann och åt aldrig något gott. Dessutom kokade jag den mesta av min mat, vilket är grymt tråkigt. Men jag mådde himla bra också, och var så pigg. Svår avvägning det där, den uppoffringen skulle jag inte klara idag igen. Men jag vill gå den gyllende medelvägen, vid 67-68 kilo mådde jag också riktigt bra, kläderna passade finfint och jag kunde unna mig lite gott. Där vill jag vara idag. Runt 70 kilo men helst något under.

Så.

Lite peppbilder nu då.



Den första bilden är någon gång i december 2007. Så mycket väger jag idag. 83 kilo. De andra bilderna är sommaren därefter. Gudars vad smal jag var. I alla fall jämfört med hur jag såg (ser) ut.

Såhär ser jag ut nu.



Inte från den bästa vinkeln (ehrm), men ändå bilder som på ett riktigt rättvist (suck, ja) sätt visar hur jag ser ut. Urk.

Men jaja, nu kör jag igång igen. Runt den 21 varje månad kör jag en invägning här på bloggen.

*peppdance* Oh! oh! oh!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller på dig Hanna, klart du fixar att gå ner till en vikt som får dig att må bra...måste även tillägga att jag gillar att läsa din blogg, får mig att le lite mitt i mitt egna kaos...du skriver så lätt och roligt.



Lycka till med allt!

2010-08-02 @ 09:13:55
Postat av: Sara

Jag borde hänga på. Har uppnått den aktningsvärda vikten av 76 kg nu (vågar du outa vikten så ska väl inte jag vara sämre;)). Jag har bara inte tid, eller lust att TA mig tid, att träna. Vill gärna skylla på makens obekväma arbetstider osv. Men det sägs ju att man kan sköta viss träning hemifrån också... Typ styrka och sånt. ;) Borde verkligen ta tag i det där snart... Vill också ner till typ 67-68, men inte offra för mycket av livets goda. En fika nån gång, och lite godis ibland vill jag ju ha kvar. Lycka till i alla fall! Kram.

2010-08-03 @ 09:20:18
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0