Hemmdag eller inte.

Äsch, jag kan inte bestämma mig. Hemmadag eller åka en sväng. Det lutar dock åt att vi åker en sväng till Katrineholm, Björn ville ha lite handlat på Coop Bygg. Och eftersom jag är ledig så kan ju jag fixa det. Supertråkigt väder dessutom, stackars alla ni som har semester och det bara regnar och är kallt.

Jag skippade i min morgonpromenad i morse, jag var skittrött och unnade mig en sovmorgon till halv åtta. Förhoppningsvis kan jag ta en längre sväng ikväll. Vägde mig i morse, bara för att få en dask i baken om att fortsätta. Och jihaa, mindre än invägningen den 21 juli. Nu känns det ännu roligare. Värre hade varit om jag hade gått upp, uhh.

Nej, nu ska jag klä vildingarna och sedan åka upp till banken och hämta ut lite pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0