Ännu gladare.

Jag lyckades ju sälja min biljett till Sonispherefestivalen, och nu är jag ännu gladare över att jag inte följde med. För det hade regnat hela tiden, klockan sex gav de upp helt och åkte tunnelbana tillbaka till Björns släktingar där de fick låna torra kläder. Det enda jag ville se av alla band var Iron Maiden, och de spelade kvart i nio. Alltså struntade de i de sena banden. Det hade varit 1 dm lera över hela området och bara vräkt ner regn. Åhh så skönt jag hade det i min varma säng. Haha.

Det är så mysigt att sova med barnen, men i natt var det en mardröm. Tror att jag brukar sova hårdare i vanliga fall, men i natt kunde jag inte sova då det var små armar och ben överallt. Sedan vaknade jag av att Elis fes på min rygg, och det var liksom droppen. Han fick åka in i sitt rum fortare än kvickt.

Just nu sitter Elis och ser film och Alvin piper om att jag ställde hans BobbyCar på fel sätt. En vanlig morgon alltså.
Gårdagen spenderades hos pappa & mamma, i alla fall en stund. De var barnvakt medan jag fotograferade i Sköldinge. Sedan böd de på tacos och jag hade med mig två paket kräftor. Åhhh vad gott det var. Jag skulle kunna leva på kräftor.

Nu ska jag fortsätta redigera lite bilder, kika in på bildbloggen så ser ni lite av det jag gjorde igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0