Lördagsmys.

Underbart med helg, tycker ni inte?

Min förra jobbarhelg kändes som en vecka lång, gudars vad seeeeg den var. Jag har sett fram något enormt till den här helgen. Och hittills har jag lyckats utföra det jag tänkt mig. Besökte  först pingskyrkans loppis, och köpte ett par skitfina skinnskor och en skjorta åt Elis, två träramar samt en korg som barnen ska få ha ute. Sedan åkte jag hem och hämtade Alvin, vi åkte till gammelmormor och städade och fikade där. Sedan ut till morfar, där vi lämnade vaggan barnen legat i som små. Fick lite fika där också. For ganska snart hem därifrån, och avlöst Björn så han fick åka till verkstan´. Pojkarna hjälpte mig göra i ordning en gammal fönsterram, vi har karvat gammalt kitt, skrapat, slipat och tvättat. Vill ni se hur det blir får ni kolla hannasfoton.blogg.se. Avslöjar inte hur jag tänkt använda den förrän det är klart. Än så länge får den stå som dekoration i matrummet. Har en till ram att fixa om jag vill, men det gör jag vid ett annat tillfälle.

Jag var på trädgårdsmässa igår, med mammsen. Jättekul och vilken inspiration man får av att se allt fint, och hur man kan göra. Om detta skriver jag på bildbloggen.

Nu ska jag uppdatera bildbloggen, hoppas ni får en fortsatt trevlig EM/kväll. Det ska jag ha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0