Jävla öra.

Jag har problem med mitt öra. Fick vatten i det igår, och nu hör jag bara typ 50% på det. Jag velade mellan att ringa Juto eller inte. Tänkte att jag ångar mig knappast om jag väl ringer och får det fixat, men ångrar mig absolut om det blir värre till kvällen. Vilket det nu blev. Har dragit och slitit i det där jävla örat nu (om jag drar i det inbillar jag mig att jag hör bättre) så jag har ont i hela sidan av huvudet. Käken värker och tidigare idag måste jag ha kommit åt någon nerv för jag tappade känseln i överläppen och kinden på högra sidan.

Jävla skit.

Jag som har nog med att nervösstressa inför Ullaredsresan i morgon. Kommer bergsäkert glömma något. Typ underkläder (check!) brillor (på näsan - check!) eller VISA-kortet (check!). Har listor på vilka listor jag ska komma ihåg att kolla innan jag åker. Bäst vore kanske att inte lägga sig, för nu nojjar jag över att jag ska glömma gå upp när klockan ringer.

Äh. Slutlarvat. Nu ska jag slita lite mer i örat och förbanna att jag inte ringde Juto i alla fall. Dock blev Alvin klippt. Han är söt som socker den killen.

Fan då jävla öra! Ska sätta en snodd med allt hår i på den sidan av skallen. Så jag inte lägger mig på den sidan och täpper till, för då blir det lock till 100%. Jag vet, har gjort så typ hundra gånger. Borde få klippkort hos Juto. Eller i alla fall en badmössa att ha när jag duschar *skriver... B-A-D-M-Ö-S-S-A... på min shoppinglista*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Juto har tyvärr stängt så det får bli VC om du behöver hjälp

2010-04-27 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0