H&M-shopping.

Har just klickat hem några klänningar från H&M. Ser supersköna ut att ha i sommar, och verkar vara jobbvänliga. Dvs inte för urringade och inte för korta.




Ska till E-tuna idag, främst för att handla på Plantagen. En planteringsbänk vill jag ha, om dom har det där.




Annars får jag åka till Claes Ohlsson. Lite barnträdgårdsprylar och lövkorgar ska jag köpa också. Och så slutligen åka till Telenor ute vid Tuna, där jag ska lämna in mobben. Och så till Kicks där jag ska köpa ny foundaition och nytt puder. Tråkigt att vi inte fått lön ännu bara, får låna av mig själv. Pappa & mamma ska med också, så en tur till ÖB´s och Rusta kan vi nog hinna med också.

På Rusta finns denna, som jag funderar på att köpa till barnen. Tycker den var riktig fin.



Nu ska jag fortsätta göra ingenting, och njuta av det. Dagen ska inledas med ett besök på pingstkyrkans secondhand, sedan far jag vidare till E-tuna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0