Hello friends :-)

Jag skiljer lite på bloggarna. Det märker ni, hoppas jag. Fotobloggen är mer ytlig, inte så mycket tankar, mer vad jag pysslar med. Ibland är det svårt att dra någon gräns över huvud taget, men jag försöker. Allt vill jag inte dela med folk jag inte känner.

I går var vi i E-tuna. Jag fick tag i allt jag ville ha. Ett bord till barnen, planteringbord till mig, växter och krattor och smink och två par byxor till mig själv. Ett par jeans och ett par linnebyxor. Jag älskar linne. Har mycket linnekjolar och byxor, tycker det är otroligt skönt på sommaren. Dessa jag köpte var med bred resår i midjan, kommer bli ursköna till sommaren.

Sedan hittade jag även fynd på loppisen jag var på här i Flen. En linnehandduk, till köket. En tepress i glas, och en nästan oanvänd dammsugare. 1890:- ny på Coop, jag gav 150:- för den. Fynd!

Nu är det dags att umgås med barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0