Säsongens första,

brasa i uppvärmningssyfte är tänd nu. I morse var det *huuuuuu* kallt här inne. Så jag sotade kasetten och putsade glasen, och nu brinner det så vackert så.

Igår jobbade jag helaste dagen, från 8-20. Väl efter jobbet hyrde jag film och handlade. Björn hade köpt hem pizza, och barnen sov. Hur skönt var inte det. Fast när vi skulle sätta i filmen jag hyrt visade det sig att videosnubben satt i en "bonusdisc" istället. WTF! Bara att åka ner till videoaffär´n och be dom byta. Han fick bjussa på en läsk också, för resan tyckte jag, och det gick han med på.

The Haunting såg vi. Jag älskar ju skräckisar, och denna var helt okey.



Nu ska jag se om jag hinner redigera några bilder innan det är frulledax. Sedan en visit hos gammelmormor, bruksmarknad i H-näs och se kanske en fika hos pappa & mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0