Rast.

Just nu har jag rast. Har varit hos pappa&mamma och grillat korv med killarna. Ingen var hemma där, men pappa kom lagom hem så Elis hann åka två varv med trädgårdstraktorn.

Just nu sover killarna middag i bilen. De ska bara få sova en kort stund, hade det varit dagis i morgon hade de inte fått sova alls då de blir svårlagda ikväll. Men vi är lediga i morgon också.

Jag har precis duschat av mig röklukten, plockat ut varma kläder ur tumlaren och kaffet är precis nybryggt. Känns som om läget inte kan vara mycket bättre nu.

Ska snart, snart börja med maten. Kycklingwok med ris och chiliräkor. Men jag bara måste få njuta av ensamheten en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0