Musik och eld.

Lars Winnerbäck - Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen spelas nu högt och ljudligt. Är sååå sugen på att sätta på kaffe, men då kommer jag fastna stillasittandes. Kaffe kan man inte dricka i alla hast.

Planerna för eftermiddagen är:

Tända en brasa - dammsuga runt kasetten.
Tvätta - tumla.
Plocka ur - i diskmaskinen.
Dammsuga - moppa.
Laga mat. (Kycklingilé/ris/hemmagjord currysås på äpple, banan och cokosmjölk)

Duscha barnen.
Byta sängkläder i alla sängar.
Dammsuga - damma - moppa på ovanvåningen.
Om tid finnes även plocka in sommarklänningar/shorts/linnen och kjolar i tyg-garderoben och hänga upp på vinden.

Bäst att lyfta röva härifrån.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det där är typ vad jag gör på en hel vecka! Har sagt det förut: jag fattar inte att du hinner med allt. Jag skulle ha magsår! ;)

2009-09-29 @ 19:41:45
URL: http://willman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja men, jag kom inte så långt.



Hann aldrig moppa på ovanvåningen. Och ingenting med garderoberna. Och barnens sängar är inte renbäddade, och toaletterna är inte rengjorda... Du ser, det gick inget bra det där :-P

2009-09-29 @ 20:38:53
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0