Ledig, eller inte.

Jag la in min semesteransökan lite sent, så det har väl inte haft högsta prioritet på kontoret. Men det är så tråkigt att inte veta.

Har ett berg med barnkläder i källaren som behöver strykas och märkas, men jag har ingen motivation när jag kanske inte ens får vara ledig då. Samtidigt har jag knappast någon tid ikväll, när jag slutat. Jag brukar vara så trött på kvällen. Men det hade varit skönt att veta vad jag ska räkna med.

Idag har vi tänk hälsa på gammelmormor innan dagis. Sedan när jag lämnat dom har jag en timme ledigt innan jag börjar jobba, så då ska jag åka hem och betala räkningar. Sedan jobbar jag till 20 ikväll.

Nu ska jag duka av frullen och sedan se till att alla tänder bli borstade och alla får kläder på sig. Tar väl ett par timmar eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0