Just nu,

känns det segt. Har låst in mig i ett litet rum på jobbet, och ska försöka göra klart en inlämningsuppgift i arbetsmiljö. Jag kan inte sitta hemma, för jag får inte vara ifred om barnen vet att jag kommit hem. På bibblan är det ganska rörligt, likaså i skolan. Här uppe är det egentligen perfekt, ett eget rum att låsa in sig i, och bara min laptop och jag.

Men åhhhhh vad jag är seg. Fast bäst att inte fastna här, tänk om några timmar när jag är klar, åh vad skönt det kommer kännas. Har tänkt att sitta till halv tre, sedan kan jag fortsätta i morgon.

Bara det att jag hellre skulle vara hemma med killarna. Björn är pappaledig idag, då dagis har planeringsdag. Vi hade kunnat hitta på något skoj nu när jag slutat...

Äsch, bäst att ta tag i det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0